Reklamační řád

Vrácení zboží

Pokud jste si nákup u nás rozmysleli a chcete zboží vrátit, máte ze zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta 14 dní se počítá od následujícího kalendářního dne, kdy byl balík přebrán. Jako poslední den se bere datum odeslání formuláře s odstoupením od smlouvy či fyzické vrácení na jednu z firemních prodejen.

Jak vrátit zboží?

 

 

 

 

 

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu při nákupu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, dopravné při zaslání vyměněného zboží již neúčtujeme.

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).

Krmiva jsou zbožím podléhajícím rychlé zkáze a nevztahuje se na ně záruční lhůta 24 měsíců. 
Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je 6 - 15 měsíců od data výroby (dle druhu krmiva) a je uvedena na obalu.
Na obalu je rovněž uvedena lhůta spotřeby.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé:

Krmiva se skladují v suchu, na chladném místě chráněném před slunečními paprsky. Důležité je krmivo zabezpečit proti škůdcům   

Reklamace

Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu 775880632, nebo emailem objednavky@fitmin.cz

Uveďte:

Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady, nepřesahuje však zákonem stanovenou lhůtu 30-ti dnů

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu, si hradí kupující sám.

 

Odlišný obsah zásilky

Pokud Vám byla doručena Vaše objednávka a její obsah nesouhlasí s původní objednávkou, kontaktujte nás prosím e-mailem na adresu objednavky@fitmin.cz, celou situaci zkontrolujeme a navrhneme Vám řešení.

 

Poškozené zboží

Při přebírání zásilky od přepravní společnosti je nutné pečlivě překontrolovat obsah zásilky. Pokud je krabice evidentně poškozena, zboží prosím nepřebírejte.

Pokud máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř zásilky v pořádku, balík od dopravce nepřebírejte a kontaktujte naši zákaznickou podporu. Zajistíme vám zaslání nového balíku.

Při přebírání do protokolu vždy uveďte „přebírám s výhradou pro možnou reklamaci“. Jinak se může stát, že zboží nebude (i přes zdánlivě nepoškozenou krabici) v pořádku a Geis pak reklamaci neuzná.

Telefon 460 000 180 Po-Pá 08:00 - 16:00
E-mail info@fitmin.cz Rádi Vám poradíme.
Platební brána - možnosti platby

(c) copyright 2019 by Dibaq a.s. Všechna práva vyhrazena.
Developed by SEO optimalizace s.r.o.