BLACK FRIDAY NA FITMIN.CZ. Použijte kód BLACK20. Sleva se nevztahuje na zboží v akci.

Nakupte za 1.500,- Kč s DPH a soutěžte o auto a spoustu dalších cen. Více na www.krmivosampionu.cz.

Reklamační řád

Vrácení zboží

Pokud jste si nákup u nás rozmysleli a chcete zboží vrátit, máte ze zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta 14 dní se počítá od následujícího kalendářního dne, kdy byl balík přebrán. Jako poslední den se bere datum odeslání formuláře s odstoupením od smlouvy či fyzické vrácení na jednu z firemních prodejen.

Jak vrátit zboží?

 Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: Formulář ke stažení

 

 

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu při nákupu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, náklady spojené s dopravou k obchodníkovi hradí zákazník, dopravné při zaslání vyměněného zboží k zákazníkovi již neúčtujeme.

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).

Krmiva jsou zbožím podléhajícím rychlé zkáze a nevztahuje se na ně záruční lhůta 24 měsíců. 
Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je 6 - 15 měsíců od data výroby (dle druhu krmiva) a je uvedena na obalu.
Na obalu je rovněž uvedena lhůta spotřeby.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé:

Krmiva se skladují v suchu, na chladném místě chráněném před slunečními paprsky a teplem. Důležité je krmivo zabezpečit proti škůdcům.   

Reklamace

Běžný spotřebitel - nákup na fitmin.cz

Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu 775 880 632, nebo emailem objednavky@fitmin.cz , reklamace@fitmin.cz

Pro řádnou a včas vyřízenou reklamaci vyplňte reklamační protokol. Vyplněný reklamační protokol zašlete emailem na: reklamace@fitmin.cz

Reklamační protokol ke stažení: Reklamační protokol

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu, si hradí kupující sám.

 

Velkoobchodní zákazník - nákup na eshop.dibaq.cz

 Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu 770 149 787, nebo emailem reklamace@dibaq.cz

Pro řádnou a včas vyřízenou reklamaci vyplňte reklamační protokol. Vyplněný reklamační protokol zašlete emailem na: reklamace@dibaq.cz

Reklamační protokol ke stažení: Reklamační protokol

 

Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady, nepřesahuje však zákonem stanovenou lhůtu 30-ti dnů.

 

Odlišný obsah zásilky

Pokud Vám byla doručena Vaše objednávka a její obsah nesouhlasí s původní objednávkou, kontaktujte nás prosím na telefon 460 000 111 nebo 775880632, e-mailem na adresu objednavky@fitmin.cz , celou situaci zkontrolujeme a navrhneme Vám řešení.

 

Poškozené zboží

Při přebírání zásilky od přepravní společnosti je nutné pečlivě překontrolovat obsah zásilky. Pokud je krabice evidentně poškozena, zboží prosím nepřebírejte.

Pokud máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř zásilky v pořádku, balík od dopravce nepřebírejte a kontaktujte naši zákaznickou podporu. Zajistíme vám zaslání nového balíku.

Při přebírání do protokolu vždy uveďte „přebírám s výhradou pro možnou reklamaci“. Jinak se může stát, že zboží nebude (i přes zdánlivě nepoškozenou krabici) v pořádku a Geis pak reklamaci neuzná.

Zboží bylo přidáno do košíku

460 000 111 Po–Pá 08:00–16:00 hod.
info@fitmin.cz Rádi Vám poradíme.
Platební brána - možnosti platby

(c) copyright 2021 by Dibaq a.s. Všechna práva vyhrazena.
Developed by SEO optimalizace s.r.o.